Wanneer ben jij toe aan een website?
Heb je al een website maar past dit niet meer bij je? Je bent gegroeid in je bedrijf en je bedrijf zelf ook. Nu moet je website ook groeien. Toen je gestart was met het ondernemen, heb jij je website zelf in elkaar gemaakt, helemaal trots natuurlijk. Dat moet je zeker zijn. Maar nu is het misschien wat tijd voor iets nieuws.
Kijk goed naar je website of dit nog steeds bij jou en je bedrijf past.
Loop je mee met de nieuwe trends? Tegenwoordig zijn sliders not done op een website. De tekst die er op staat, gaat zo snel weg en de mooie foto ook. Zonde. Dit kan anders.
Misschien is je aanbod ook veranderd en doe je meer of minder werkzaamheden dan eerst. Doe je nog hetzelfde als toen jij je website lanceerde?
Jouw website is jouw online visitekaartje. Alle informatie staat er op. Klanten kunnen meteen met jou contact opnemen.
Kijk ook meteen naar het doelgroep die je nu hebt en die je toen had. Het kan zijn dat je eigenlijk een andere doelgroep hebt, dan wat je eerst had. Hierdoor mis jij je klanten die jou aan het zoeken zijn.
Zal ik anders een kijkje nemen op jouw website? Ik wil jou vertellen of dingen anders kunnen en waar je gemiste kansen liggen. Stuur mij een mailtje om een gratis webscan aan te vragen. Dit kan naar studiohanane@hotmail.com